Digitale marketing, social selling & E-commerce

Als je effectief reclame wilt maken en de doelgroep die je voor ogen hebt wilt interesseren voor jouw product of dienst, kun je vandaag de dag niet meer om social media heen.

Facebook, YouTube en Instagram zijn daarin onmiskenbaar de belangrijkste kanalen. Display advertising, social advertising, zoekmachinemarketing, re-marketing, re-targeting en niet te vergeten de webshop zijn dominant aanwezig in de mediamix.

Lang voordat je jouw product of dienst verkoopt heeft je klant al een uitgebreide off- en online klantreis doorgemaakt.

  • Je buyer persona in kaart brengen.

  • De klantreis onderzoeken en bepalen, van koper tot trouwe klant.

  • Een digitale campagne opzetten en implementeren.

  • Social selling: linked in, facebook of Instagram inzetten om je producten of diensten te verkopen.

  • Inzicht in, en stappen zetten in de wereld van E-com?

Anmacom helpt je met de ontwikkeling en implementatie van je digitale marketing- en media strategie. Stap voor stap, afgestemd op jouw wensen en budget. 

Wij helpen je verder.

Uitdagingen in het online domein?

Graag komen we met je in gesprek.

Neem contact op

In het online domein werken wij samen met dutchmarq. Dutchmarq is gespecialiseerd in B2B leadmanagement met inzet van ondermeer het digitale kanaal en social selling. Door onze ervaringen vanuit B2B en B2C te combineren wordt de effectiviteit zichtbaar vergroot.

Wat zeggen anderen?

I’ve worked with Annelies in a Management Team of a Sara Lee company. She has strong analytical skills, a good balance between brains and heart, combined with a “can do” mentality. She is an inspirational leader for team members.

Piet van Herpen, Senior HR Manager, D.E. Masterblenders 1953

Annelies is een no-nonsense, mens-gerichte en gedreven business professional. Track record als interim marketing directeur en sprankelende strategy consultant in FMCG. En net zo wendbaar en waardevol in bijvoorbeeld zakelijke dienstverlening, fondsenwerving en de publlieke sector. Maakt het verschil!

Paul Hassels Mönning, Dutchmarq

Excellent business consultant in complex positioning process for the Water Alliance, a Public Private Partnership in North of The Netherlands, to enter into the international drink- and wastewatertreatment market.

Anne de Groot, Water alliance, Provincie Friesland

Annelies heeft voor mij (ons) een nieuwe positionering ontwikkeld en uitgewerkt. Zij heeft mij daarbij voortreffelijk begeleid. Ook aan de implementatie ervan heeft zij gewerkt in goede communicatie met de medewerkers. Annelies is creatief, structurerend en communicatief!

Peter Schoof, Hersenstichting

Als je een scherp en concreet marketingadvies nodig hebt, dan is Annelies je man (ze is overigens een leuke vrouw). Annelies gebruikt haar ruime marketingmanagement ervaring om marketingstrategieen te ontwikkelen die vernieuwend zijn, geld opleveren en uitvoerbaar zijn. Mijn opdrachtgevers heeft ze hier naar alle tevredenheid mee geholpen.

Eddy Hus, Management advies en interim management

‘Innovaties worden niet opgediend middels een vaste receptuur. Gelukkig maar, want daarom zijn er ook zoveel verschillende smaken, die allemaal innovatief te noemen zijn. Toch willen we er meer grip en sturing op krijgen, want innovatie is de enige weg naar de toekomst. Annelies is erin geslaagd een praktisch handboek samen te stellen hoe innovatie een sterkere “body & soul” kan krijgen in jouw organisatie; met principes als leidraad, ingebed in een langetermijnstrategie, vormgegeven als een huis en gecultiveerd tot een mindset. Rijkelijk gelardeerd met praktische formats en flops & tops uit de fast moving wereld is het boeiend en inspirerend tegelijk.’

Marcel Joosten, Van Geloven

Over ‘Impact door Innovatie‘: ‘Wat een praktisch handboek, als je werk wil maken van innovatie in je bedrijf! Het bruist, vol met praktijkcases en is vooral een hulpmiddel om zelf of met je team innovatie echt te verankeren in je werk! Innovatie: gewoon doen!’

Dominique Verdaasdonk , Prinses Maxima centrum

Over ‘Impact door innovatie’: ‘Heldere taal, prettig leesbaar, goed gedoseerd in uitleg, voorbeelden en zelf nadenken. De passie van de auteur uit zich in een aantrekkelijk en met geduld uitgelegd stappenplan dat innovatie geloofwaardig dichtbij brengt. Een ontspannen geschreven boek, dat tegelijk prikkelt om energiek aan de slag te gaan.’

Carole Wishaupt, BNG