Over Anmacom

Annelies Huisingh richtte in 2002 Anmacom op.

Haar doel: een netwerkorganisatie opbouwen met gelijkgezinde professionals in Marketing en Innovatie met de passie om organisaties te helpen hun kansen voor groei op te sporen en effectief te benutten.

Haar filosofie: voordoen, meedoen, zelf doen komt sindsdien tot leven in een combinatie van uitgekiende commerciële workshops, marketing advies en interim management.

Kenmerkend aan haar dienstverlening: toegankelijk, slim en praktisch. Snel en inspirerend, én vooral geen opsmuk.  Én gestoeld op jarenlange ervaring als (interim) commercieel- en marketing directeur.

Opdrachtgevers: o.a. Red Bull, Unilever, Saralee, Campina Melkunie, Friesland Campina, Hersenstichting, Wateralliantie Provincie Friesland en Spadel.

Foto: Marjolein Annegarn, Garn fotografie, Zaandam

Strategie, Marketing en Innovatie

In februari 2021 publiceert Annelies haar eerste boek “Impact door Innovatie“. Een boek waarin meer dan 25 jaar ervaring met bedrijfsstrategieën en de rol van innovatie samenkomen.

Een boek dat organisaties helpt te vernieuwen, innovatief te werken en innovatie(f) te organiseren.

In het verlengde van deze publicatie heeft Anmacom nieuwe diensten beschikbaar op het gebied van innovatie waaronder een 100- dagen innovatie programma en innovatiebootcamp. Meer hierover lees je onder innovatiehandboek.nl

Anmacom heeft inmiddels vele bedrijven ondersteund met het vergroten van hun innovatiekracht.

Ben jij de volgende?

Contact