Project Description

Opdrachtgever

het Waterschapshuis

Amersfoort

Doelstelling

Inspirerende keynote (Innovatiesnack) ter vergroting van de effectiviteit van innovatie, sociale innovatie en organisatie van innovatie in een complexe omgeving van 21 ‘onafhankelijke’ waterschappen.

Doelgroep: innovators van de Nederlandse waterschappen.

Resultaat

Online keynote voor 50 Innovators van de Nederlandse waterschappen.

Inzicht in hoe je innovatie leuker en vooral ook makkelijker kunt maken. Waarom een BHAG (Big Hairy Audacious Goal) essentieel is bij innoveren. Acht basisprincipes van waardevolle innovatie. Over meten, weten, falen en weer doorgaan en het vergroten van de innovatiekracht van je organisatie.

Deze online innovatiesnack is een gezamenlijk initiatief van Het Waterschapshuis, Stichting toegepast onderzoek waterbeheer (STOWA) en de Unie van Waterschappen (Dutch Water Authorities).

Wil jij dit ook?
Neem dan contact met mij op.